ÖZGEÇMİŞ

filizsukru@yahoo.com

EĞİTİM

• Tekirdağ Tuğlacılar Yabancı Dil Ağırlıklı Lise, Tekirdağ
  • Universita Degli Federico Secondo, Napoli, İtalya (Tıp Fakültesi 4. Sınıfın İkinci Yarıyılında, Erasmus)
  • Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi, İstanbul (Tıp Doktoru)
  • Aleteia , School of Cognitive Therapy, Sicilya, İtalya (Toplum Temelli Ruh Sağlığı Merkezi Yeme Bozuklukları Ünitesi)
  • Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı, İstanbul (Psikiyatri Uzmanı)
  • Commune Mentale Di Salute, Trieste, İtalya (Toplum Temelli Ruh Sağlığı Merkezi Rehabilitasyon Ünitesi)

Marmara Üniversitesi: Kapıları Açık Psikiyatri Kliniği (1 yıl), Genel Psikiyatri Polikliniği (1 yıl), Adli Psikiyatri Polikliniği (6 ay), Özel Dal Poliklinikliği (6 ay), Konsültasyon ve Liyezon Psikiyatrisi (6 ay), Çocuk ve Ergen Psikiyatrisi (3 ay), Nöroloji (3 ay), Acil Tıp (1 ay)

Trieste, Commune Mentale Di Salute: Toplum Temelli Ruh Sağlığı ve Rehabilitasyon Merkezi (1 ay)

Sicilya, Aleteia: Toplum Temelli Ruh Sağlığı Merkezi Yeme Bozuklukluğu Ünitesi (1 ay)

Bakırköy Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi: Alkol ve Madde Tedavi Merkezi Klinik ve Polikliniği (3 ay)

EK KLİNİK DENEYİMLER

PSİKOTERAPİ

• Psikodinamik Psikoterapi: Prof.Dr Doğan Şahin, Klinik ve Süpervizyon Eğitimi
  • Bilişsel Davranışçı Psikoterapi (BDT): Prof.Dr.Mehmet Zihni Sungur, Klinik ve Süpervizyon Eğitimi
  • Cinsel Terapi: Prof.Dr.Mehmet Zihni Sungur Klinik ve Süpervizyon Eğitimi
  • Yeme Bozukluklarında Mindfullness, Skin Conductance Test: Prof.Dr.Tullio Scrimalli, Klinik ve Süpervizyon eğitimi
  • Bilişsel Davranışçı Hipnoterapi: Prof.Dr. Atilla Soykan 3. Modülünü tamamladım (Süpervizyon halen devam ediyor)

AĞIR RUHSAL HASTALIKLAR VE PSİKİYATRİ

• Ağır Ruhsal Hastalıklarda Toplum Temelli Ruh Sağlığı Merkezlerinin Çalışma Prensiperi, Rehabilitasyon (Prof.Dr.Roberto Mezzina)
  • Sistemik Grup Psikoterapisi Klinik ve Süpervizyonu (Prof.Dr.M.Kemal Kuşçu)
  • Ağır Ruhsal Hastalıklarda Toplumsal Beceri Eğitiminin Klinik ve Süpervizyonu (Prof.Dr.Mustafa Yıldız)
  • Şizofrenide LEAP Eğitiminin Klinik ve Süpervizyonu (Prof.Dr.Mehmet Zihni Sungur)

AYRICA

Marmara Üniversitesi Psikiyatri özel dal poliklinikliğinde çalıştığım süre içinde:

• Obsesif Kompulsif Bozukluk (Psikoterapist Uzm. Dr. Axel Würz)
  • Geropsikiyatri (Prof.Dr.Volkan Topçuğlu)
  • Erişkin Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (Prof.Dr.Yankı Yazgan)
  • Bipolar Bozukluk(Prof.Dr.Kaan Kora)
  • Alkol Madde Kullanım Bozuklukları (Prof.Dr.Yıldız Akvardar) Yaklaşım ve uygulanan psikoterapinin ayrı ayrı klinik eğitimlerini aldım mevcut gözlemci hocalar tarafından birebir supervize edildim.

Geçtiğimiz 2 yıl Bolu Toplum Ruh Sağlığı Merkezi’nin Sorumlu Hekimi olarak çalıştı

Ödüller

• Şükrü F, Gökçe E, Kavak H, Uzun E- Ağrı İle ‘Huzur’evi Olur Mu?-Kongrenin En İyi Sözel Sunumu Ödülü-Marmara School Of Medicine Annual Meeting 2009-Marmara Medical Journal, 2009, Cilt 22, Sayı 2
  • Durusoy Şükrü F, Binbay T, Kora K, Kuşçu K-Urbanization, Social Capital and Schizoytpy in İstanbul-Uluslarası Sözel Sunum Teşvik Ödülü-International Conference of Cognitive Behavioral Therapy, Catania-Sicily ‘The Mind In The Clouds’, 2014